اکانت منیجر

ارسال درخواست

شرح موقعیت شغلی

بیش از تجربه و تخصص شما، استعداد و علاقه‌تان به یادگیری برای ما مهم است

مهارت های لازم:

  • دارای روابط عمومی بالا به منظور ایجاد ارتباط بهینه با مشتریان
  • یادگیری فعال و مستمر
  • نظم، دقت و پیگیری بالا
  • توانمند در مدیریت زمان
  • تسلط بر استفاده از ابزار های issue tracker مانند jira
  • تسلط بر مدیریت و استفاده از محیط های telegram و slack
  • توانایی ساخت گزارش و مستند کردن دقیق رخدادها و تماس‌ها در چنل های متفاوت
  • موارد زیر مزیت محسوب می‌شود:
  • داشتن سابقه کار مرتبط
  • آشنایی با حوزه cloud

شرح انتظارات:

  • مدیریت ارتباط با مشتری: ایجاد و مدیریت روابط مستحکم و پایدار با مشتریان پیش و پس از ثبت نام یا عقد قرارداد.
  • آموزش و پشتیبانی: کمک به مشتریان برای آموزش/آنبورد شروع استفاده از خدمات، بررسی دوره‌ای و مداوم چالش‌ها و مسائلی که با آن مواجه می‌شوند.
  • جمع‌آوری نیازها/بازخوردها: همکاری نزدیک با مشتریان برای درک نیازهای در حال تغییر آن‌ها و انتقال این نیازها و بازخوردها به تیم‌های محصول و DevOps در قالب برگزاری جلسات دوره‌ای با مشتریان.
  • مدیریت و پیگیری پیامها، تیکت‌ها و تماس‌های ورودی: نظارت بر ایجاد، حل و پیگیری تیکت‌ها و تماس‌های ورودی برای اطمینان از رفع مشکلات مشتریان در چارچوب SLAها (توافق‌نامه‌های سطح خدمات). مدیریت تماس‌های ورودی مشتریان و ذخیره سوابق دقیق مخاطبین و مستند کردن اسناد مربوطه. پیگیری درخواست‌های مشتریان تا رسیدن به هدف.
  • ایجاد گزارش های دوره‌ای: ارائه گزارش‌های روزانه و دوره‌ای به سرپرست مستقیم، ایجاد، بروزرسانی و مدیریت مداوم اسناد پرسش‌ها و پاسخ های پرتکرار (FAQ).
  • تحلیل و بررسی داشبورد مانیتورینگ و آلرت: توانایی یادگیری و تحلیل داشبورد مانیتورینگ و آلرت های فنی پایه برای پاسخ سریع به سوالات و نیازهای مشتری.
  • ارتباط با تیم های فنی/محصول و مستند سازی: پیگیری از تیم DevOps/SRE برای بررسی فنی و توانایی مستند کردن فرایند‌ پیگیری‌های فنی پایه و مقدماتی و آنبورد دیگر اعضای تیم.
  • بحث Upselling & Cross-Selling: شناسایی فرصت‌هایی برای ارائه خدمات اضافی به مشتریان و اطمینان از آگاهی آن‌ها از ویژگی‌ها یا محصولات جدید.

درخواست همکاری

رزومه‌ی شما به سرعت بررسی شده و با شما تماس خواهیم گرفت.