اکانت منیجر
ارسال درخواستشرح موقعیت شغلی
بیش از تجربه و تخصص شما، استعداد و علاقهتان به یادگیری برای ما مهم است
مهارت های لازم:
- دارای روابط عمومی بالا به منظور ایجاد ارتباط بهینه با مشتریان
- یادگیری فعال و مستمر
- نظم، دقت و پیگیری بالا
- توانمند در مدیریت زمان
- تسلط بر استفاده از ابزار های issue tracker مانند jira
- تسلط بر مدیریت و استفاده از محیط های telegram و slack
- توانایی ساخت گزارش و مستند کردن دقیق رخدادها و تماسها در چنل های متفاوت
- موارد زیر مزیت محسوب میشود:
- داشتن سابقه کار مرتبط
- آشنایی با حوزه cloud
شرح انتظارات:
- مدیریت ارتباط با مشتری: ایجاد و مدیریت روابط مستحکم و پایدار با مشتریان پیش و پس از ثبت نام یا عقد قرارداد.
- آموزش و پشتیبانی: کمک به مشتریان برای آموزش/آنبورد شروع استفاده از خدمات، بررسی دورهای و مداوم چالشها و مسائلی که با آن مواجه میشوند.
- جمعآوری نیازها/بازخوردها: همکاری نزدیک با مشتریان برای درک نیازهای در حال تغییر آنها و انتقال این نیازها و بازخوردها به تیمهای محصول و DevOps در قالب برگزاری جلسات دورهای با مشتریان.
- مدیریت و پیگیری پیامها، تیکتها و تماسهای ورودی: نظارت بر ایجاد، حل و پیگیری تیکتها و تماسهای ورودی برای اطمینان از رفع مشکلات مشتریان در چارچوب SLAها (توافقنامههای سطح خدمات). مدیریت تماسهای ورودی مشتریان و ذخیره سوابق دقیق مخاطبین و مستند کردن اسناد مربوطه. پیگیری درخواستهای مشتریان تا رسیدن به هدف.
- ایجاد گزارش های دورهای: ارائه گزارشهای روزانه و دورهای به سرپرست مستقیم، ایجاد، بروزرسانی و مدیریت مداوم اسناد پرسشها و پاسخ های پرتکرار (FAQ).
- تحلیل و بررسی داشبورد مانیتورینگ و آلرت: توانایی یادگیری و تحلیل داشبورد مانیتورینگ و آلرت های فنی پایه برای پاسخ سریع به سوالات و نیازهای مشتری.
- ارتباط با تیم های فنی/محصول و مستند سازی: پیگیری از تیم DevOps/SRE برای بررسی فنی و توانایی مستند کردن فرایند پیگیریهای فنی پایه و مقدماتی و آنبورد دیگر اعضای تیم.
- بحث Upselling & Cross-Selling: شناسایی فرصتهایی برای ارائه خدمات اضافی به مشتریان و اطمینان از آگاهی آنها از ویژگیها یا محصولات جدید.
درخواست همکاری
رزومهی شما به سرعت بررسی شده و با شما تماس خواهیم گرفت.